onsdag 25 mars 2009

Avslutat kapitell....

Så där, då var ännu ett kapitell avslutat... Och den här gången var det faktiskt för min egen skull.. Kalla mig självisk men just nu vill jag faktiskt bara se till att jag själv mår bra ( ja och så klart mina vänner och familj :P ) Men just det här kapitlet var nog bäst att få avslutat.. Orkar inte med några hit och dit samtal, kanske eller vi får se... Just nu, i mitt liv, finns det faktiskt bara ett ja eller ett nej.. Fungerar inte det i dina planer, ja men då är det lika bra att vi slutar här och nu.. En jätte bra person, en fin vän.. Men kanske bara vad de här var, en fin vän... Attans pappa vad stolts du skulle varit för din dotter ikväll, som faktiskt står på sig :) Har jag fått nog, ja men då har jag fått nog!! och pappsen, tack för att du har visat alla hål på vägen :)

En till sak som är ny är att Bea och jag ska flytta till gol :) Blir bra för oss båda, ist för att jag ska behöva åka 5 mil enkel så blir det knappt 3 för bea och 2 för mig.. Plus att vi får nära till Tina och Elina oxå :) Nu ska vi bara hitta ett boende, men hur svårt ska det va ;) Någon som vet??? :P

Nu ska jag nog ha en liten date med min kudde tror ja allt.. Mår bättre än jag gjort på länge, klumpen i magen är borta... Nu känns det mesta bra igen :)

Tack flickor, ni vet vilka ni är.. Ni finns alltid där <3

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar