söndag 22 mars 2009

Lyckliga slut...

Äsch, släng dig i väggen! Tacka vetja verkligheten!

Jag kanske är en liten bitter-fitta.. Men det är ju bara sådan jag är som person, jag står för det jag gör, tycker och tänker. Vill inte folk acceptera att jag faktiskt inte bara är någon dum brud som inte vet vad hon vill ja men tack och hej. Passar det inte att ta mig för den jag är, ja då har dom inget här och hämta. Ska faktiskt försöka göra som mina älskade vän Fjant har börjat göra. Se saker och ting från en liten mer ljusare sida.. Det värmer att veta att jag har faktiskt familj och vänner som står mig nära och stöttar mig under dom svårare tiderna. Jag är inte ensam. Även om jag inte har en massa vänner så har jag några stycker väldigt bra ist. Och det kan jag säga, är guld värt! <3

Kul att se att du läser min blogg Frida :) Blir alltid glad av trevliga kommentarer, är dålig på att kommentera din men jag läser den ska du veta :) Försöka hinna med en fika när jag kommer hem en snabbis i maj!! :)

Sitter på jobbet och slöar, nattvakt ikväll var inte så himla jobbigt direkt. Har haft 3 middagsgäster. Sitter uppe och väntar på den sista inchekningen som borde komma inom en snar framtid. Haft lite soffmys tillsammans med Bea, Elin o Cissi.. Beck is the shit! :) Bra grejer det där :P

Över till Gol en sväng i veckan, skriva på kontrakt och prata lite skit över en kaffe eller tre med Tina :) I morgon blir det faktiskt backen, länge sen nu, fy på mig!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar