tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Jag har fått vissa klagomål av en underbar kvinna, att jag inte skriver tillräckligt ofta.. Hmm tror hon har det lite svårt med att hitta på saker medans jag är på jobb och inte kan leka med henne ;) hehe, puss på dig min lilla smultronstårta <3

Men iaf, tisdag.. Det går fort nu :/ Ikväll kommer Emma B till den älskade dalen och hälsar på i några dagar :) Trevligttrevligt..
Snart blir det backen, blir lite skidåkning med Vera idag, ska allt bli intressant :) Hehe, hinner inte med det så himla länge dock, kanske lika bra, annars hade jag varit så gott som död ;) Ska hem igen och börja skotta snö, på onsdag blir det grillning :) Mmmm gott efter en heldag i backen, ta sig några kalla och grilla till något gott i solen :)

Igår hade vi akvavitt/lokal öl provning tillsammans med en 5-rätters middag... Gott :) Var allt lite trött där i början, sitta och lyssna i 3 timmar utan någon kaffe i kroppen är en umaning.. Var dock inte bara jag som var trött som tur var ;)
Men det var jätte trevligt iaf :)

Tlf ringer, bäst att åka och hämta en annan underbar kvinna nu, backen nästa :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar