tisdag 24 mars 2009

Måndag

Haft en heldag med sol, så himla härligt :D
Slutade jobbet vid halv 9 tiden i morse, tog röda faran hem och sen var elin och jag iväg till backen, pigga och glad vid kvart över 9 tog vi många härliga åk i solen :) Framåt 11 tiden var vi allt lite frusna endå så satte oss vid fjellkafen, blev lite mat, kaka och te.. 3 timmar senare tog vi oss ner till bilen. Man behöver faktiskt ta vara på alla sol timmar man kan för att bli påmind om att livet kan vara riktigt härligt ibland :) En promenad till hotellet fram och tillbaka blev det efter backen, sen somnade jag in riktigt bra på soffan vid halv 6 tiden, haha.. Elin sliter ut mig ;) Haha

Hoppas på en lika skön dag i backen i morgon oxå, kasnke dock inte lika tidigt som 9 men iaf :) Sen bär det av en sväng till gol.. Ska bli intressant och se hur allt slutar.......

Nu ska jag fortsätta läsa lite ur min bok sen sängen, måste vara utvilad till backen i morgon :)

Saknar min familj där hemma <3
Pappsen, dina kloka ord tar jag fram när det känns som jobbigast :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar