lördag 31 januari 2009

Lördag

Då var familjen påväg hem igen då, vad tyst det blev i huset på engång.. Hoppas resan hem kommer gå bra för dom bara :) Igår hade vi en härlig dag i backen, sen åkte vi hem och gjorde oss fina för en middag på hotellet.. O det var så gott :P

Förrätt: Sushi
Varmrätt: Lam/Örret med varma linser och gulrottspure/jordskokskräm och potatissallad(hemma gjord så klart :P)
Dessert: Krämig chokladkaka med apelsin och jordsgubbs sorbet 
Dryck: Vitt/rött vin och pepsi max 

Skulle lätt kunna vara där och äta varje dag men det går ju inte.. Elin och jag beställde iaf en take away med sushi som vi ska äta nu idag till lunch, mummmsss :D
Sitter och väntar på att damen ska komma hem från jobb, sen ska vi ut och gå en sväng i det vackra (men kalla) vädret :) Ikväll ska jag ta mig över till gol och hälsa på några vackra damer :) Carro ska nämligen flytta till oslo, så blir en sista ute kväll.. Ska bara försöka ordna med boende över natten annars ser det ut som om jag får lov att vara nykter, men det går ju det med :) Synd bara att älskade fjant inte kunnde följa med, men den busen är ju i oslo och lever livet över helgen, God for you :D

Ska jag ta och få i mig lite frukost och läsa lite hur min braiga bok :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar