tisdag 27 januari 2009

En dag i backen...

Blev en hel dag i backen. Känns i kroppen, härligt :)
Lite jobbigt att jag lyckades ramla det första jag gjorde så en öm höger skinka var vad jag fick åka med, haha :) Alla är vi lite möra i kroppen allt :) Bror sitter och pluggar matte, duktig.. Själv dricker jag pepsi max och njuter ;) I det stora hela har dagen varit jätte bra, blev lite skeptisk när vi vaknade och det såg ut som om det var en massa dimma i backen, men ovanför liften på toppen var det hur bra som helt.. Massa sol och ca -6 grader :) Galen pappa som försökte sig på offpist oxå, suck :) Haha, tur var väl att han inte gjorde sig illa, Carole slogs lite med liften oxå, slutade i ett stort härligt blåmärke på vänstra höften, inte att leka med...

Kommer bli tidigt i säng (soffan) kan jag tro, i morgon blir det en dag i backen igen :) Härligt att få vara uppe och åka lite nu innan alla sportlovs veckor börjar, blir det bara en massa jobb.. Går knappt att ta sig upp i backen, turister överallt! Kan jag passa på att få rida lite :)

Rump massage?!

P&K

1 kommentar: