lördag 24 januari 2009

Inte min kväll

Usch, o det braiga humöret försvan lika fort som det kom! Suck..
Men men, i morgon är det nya tag igen, man ska alltid se det från den ljusa sida har jag för mig att en vis man har sagt en gång i tiden(min far skulle jag tro :P) Som ni redan vet kommer det besök från sverige på måndag, och som jag har väntat :D Kommer bli en bra vecka, det ska jag allt se till :P Woohoo, familjen nilsson är här för att göra hemsedal osäkert, hahaha :) Ja eller iaf backen ;)

Näe om man skulle ta och försöka sova lite nu då.. I morgon är det födelsedags frukost för vera, lilla flickan har blivit stor :D Ett STORT grattis till dig gumman :)

Jaha, undra vad det ska hända för någe skit i da då?!

P&K

1 kommentar:

  1. haha ja du Emma Pemma! livet är inte lätt alla gånger.. Då är de tur att jag finns och alkohol :) haha nädå skämt o sido! Imorrn får du en bättre dag.. jag lovar att inte skrämma iväg pojken åt dej! ska göra mitt bästa för att visa den bästa sidan a dej ;) vilket är alla!! massa kärlek till klant <3<3<3

    SvaraRadera