söndag 18 januari 2009

Torsdag

I huvudet på en säsongare

Började dagen med en trevlig frukost hemma hos åsa o micke med anna.. Sen vidare till backen, ett par roliga åk på skidor(!) Haha, inte riktigt min grej kanske men kul att testa på någon gång ibland.. Bara just för att få åka något annat :) Gick dock inte så himla bra ska jag väl berätta men men, kände mig mest som stig helmer :) Men ibland måste man faktiskt bjuda lite på sig själv och bara ha det jävligt kul :D

Sååå, sitter hemma och bara tar det lilla lugna nu, vill att det ska sluta blåsa så att jag kan få komma iväg på lite kvällsåkning också.. Med bräda den här gången, haha :) Om inte så är inte det hela världen heller, ska ha frukost date med åsa&co i morgon igen så kommer ut då oxå :) Men känner verkligen för att få upp i backen med bra musik i lurarna o bara få glida lite :) Aja, det lär väl märkas :)

Fin besök på måndag oxå, jojomen :) Pappsen, Carole o Gurra kommer upp till den älskade dalen för att hälsa på lilla mig, trevlig då :) Saknar ju er alla där hemma så klart :)

Näe, en dålig film kanske man skulle ta o titta på medans man fördriver tiden lite :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar