fredag 23 januari 2009

Fredag

Så himla lycklig :)

Dagen har varit helt perfekt än så länge :) Började vid halv åtta, frukost date med åsa :) Sen for vi vidare till backen, var väldigt mycket dimman men gick fint.. Fick äntligen åka lite puder :D Woohhooo, Nice då :P Efter någon timme var vi alla glada o nöjda, och väldigt trötta på allt folk i backen som börjde komma :/ Så vi tog oss vidare till cafen och åt mat tillsammans med lilla bea, som jag hade ringt och väckt hihi ;). Väl hemma igen bytte jag fort om till ridkläder, sen bar det av ut på en kall men härlig ridtur :) Tror allt jag är kär :P Så himla underbar häst, vill ha honom!

Nu sitter jag här hemma i soffan igen, glad och belåten.. Lite bitter över att snart gå på jobb men men, det är timmar som jag behöver så bara att bita ihop och jobba på :) I morgon blir det lite risning för bea och städning för mig i mitt rum.. Får besök senare på kvällen så vill ju att det ska se någorlunda bra ut :)

Ibland känns allt bara så himla bra :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar