lördag 24 januari 2009

Vill ha en bättre dag idag tack!

Jaha, och vad hände med vädret?! 

Vaknar upp ur min dvala rätt sent idag, somnade in på soffan igår.. Väldigt skönt tills man vaknar upp mitt i natten och inser att man måste resa sig upp och ta sig hela vägen från soffan till sängen, som aldrig varit så lång om den är just då.. Haha, så man kanske skulle ta o sluta somna i soffan? Näää tror inte det ;) Måste även tillägga att våra soffor är grymt mycket skönare är sängarna i det här huset!

Men åter till vädret. Snöar, woohoo... Men det blåser storm ute, snart kommer det säkert börja flyga takplattor.. Hoppas att det hinner lägga sig till ro tills i morgon, ska ju bli en heldag i backen :) Ser faktiskt framemot det, lite sådär i smyg ;)

Såå, frukosten är uppäten, mitt te är urdrucket.. Ja då återstår det väl bara att börja städa det där förbannande rummet, glad över att jag inte har så stort rum :) Är nog klar på någon timme eller två, beroende på hur många pauser framför datorn jag tar, hehe :) En riktigt liten data nörd har der blivit av mig, suck.. Skärpning Emma!!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar