måndag 26 januari 2009

Sova

Jag borde igentligen ligga ner bäddad i sängen just nu och sova, men kräsen och stressad som jag är har jag svårt att slappna av, speciellt om det ligger en lillebror i sängen ovanför och snarkar så förbannat! Blir tokig! Mycket på mig själv också som inte kan låta bli att bli iriterad på just sådana små saker när jag ska sova. Klockor som tickar, personer som andas högt/snarkar, vatten som droppar.. Alla sådana små ljud kan få mig att bli galen! Undra om man kan gå i terapi för sånt här?!

Så nu sitter jag här i soffan, klar vaken och bloggar.. Ska försöka att sova snart, upp tidigt för att stå i backen, kommer bli några långa intensiva dagar nu men det ska gå bra :)

Pappsen, Carole o Gurra kom fram så gott som samtidigt som Elin. Så nu är det fullt hus :) Efter vi hade släpat upp all deras packning(ska dom flyta hit :S) så satte vi oss ner och åt tacos :P Mmm  Blev en liten promenad in till byn oxå, för att dom gamla skulle få sträcka på benen ;) Efter 10h bilfärd är man allt lite stel kan jag tro :) Men nu ligger alla som sagt ner bäddade och sover, ja alla utom jag o Bea.. Som vanligt ;)

Lite film kanske kan få mig att bli trött?

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar