måndag 26 januari 2009

Måndag

Väntans tider, ska försöka fördriva tiden bäst jag kan :) Snart kommer pappsen&co upp :) Wohoo, men en liten tur in till centrum ska jag nog hinna med, lämna matlåda till fjant(som hon glömmde totalt bort i morse när hon for upp ur sängen 10 minuter innan hon skulle gå på jobb hahaha fjant då) sen blir det att handla lite mjölk o sånt så vi har till frukostgröten i morgon :)

Haft en trevlig helg :) En massa bra åkning i backen fick vi också :) Öl på skistua, en powernap på soffa, lite mer öl, utgång på bar(t) och en massa mys :) Kunde inte varit bättre slut på helgen :)

Men just nu är det bara tomt o kallt i huset, ska gräva ner mig i en stoooorr filt med en stooorr kopp varmt te, och försöka se lite norsk(?) film.. Hmm jaja, ska försöka ta tag i det o se mer på norsk film :) Får se hur mycket av de dom säger som jag kommer att förstå, känner att jag är lite trötter faktiskt...

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar