tisdag 3 februari 2009

Full på en måndag

Ja jag är ledsen pappsen för att du ska behöva läsa det här, men så här är det bara :) Haha,Elin den lilla busen fyllde ju 21 idag, Wohoo :) Och det firade vi med att bli skapligt fulla hela familjen och härja lite på afterskin, längre än så kom vi dock inte, dåligt vi vet! Somnade in på sofflocket vid halv 8 tiden och vaknade inte till liv fören 11! Lite för dåliga och lite för trötta för att fortsätta festa vidare till hemsen. Och det kommer ju faktiskt fler gånger :)

Lördag:
Packade in mitt lilla last med saker (smink o alkohol ;P) och åkte till gol för att träffa dom vackra damerna Tina och Carro... Efter många om och men kunde vi sätta oss ner i tinas kök och dricka lite vin och prata en massa massa skit, hehe :) Blev en premiär kväll på pernilles för mig, helt okej.. Lite för mycket yngre dock (haha, tyckte jag ;P) men annars helt okej.. Kvällen avrundades hemma hos tina där vi körde stenhårt på Wii spel o öl, haha :) Klockan 6 kom vi äntligen oss i säng :) Tack brudar för en härlig kväll :)

Söndag:
Dålig, dålig och dålig... Kom oss upp ur sängen runt 3-4 tiden.. Fyyyy Åt lite god pizza och slö kollade på film (en barnfilm som vi skrattade mer åt än Elina, haha :P) Sen åkte jag vidare till E och var hundvakt, somnade in rätt bra på hans sköna soffa vid 12 tiden :)

Nu väntar sängen faktiskt! :) Blir backen i morgon och ja kanske en sväng in till gol :) Ledig hela veckan så måste göra något för att fördriva tiden lite :)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar