lördag 14 februari 2009

Lördag

Vaknade upp, med lika lite motivation till att gör något, som jag somnade... Hurra vilken härlig dag.. Solen har bländat mig genom fönstret och påminnt mig om hur dålig jag varit som suttit inne hela dagen lång.. Skulle igentligen ha tagit mig i kragen och gått ut o gått, men lite sent påtänkt nu.. Ska vara på jobb om en timme.. Bara att sätta på sig lite smink och försöka göra någe med fågelboet till hår.. Kanske klistra dit ett falskt leende oxå, inte fören det verkligen behövs!

Har suttit som en idiot framför datorn hela dagen idag, vilket har lätt till att jag har forskat en massa i min o beas backpacking resa.. Och det absolut viktigaste jag kom fram till är: JAG VILL ÅKA NU!! Så himla trött på att ha känslan av att stå och trampa på samma ställe hela tiden, vill se någe nytt nu..!

Kan inte den här dagen vara över snart?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar