måndag 9 februari 2009

Måndag

Ny vecka...

I helgen har jag bara jobbat, myst en massa, stått i backen och bara njutit :) Mer utav dom här helgerna tack :)

Ska iväg på jobb om några timmar, väldigt stilla nu ett tag, ca 20 gäster på hotellet.. Och i morgon kommer lönen, woohoo, efterlängtat är bara förnamnet ;) Så ska iväg en sväng in till gol i morgon också, träffa T och prata lite :) Hade nog stannat kvar men ska jobba på kvällen igen så får bli nästa vecka i stället.

I morgon kommer Elins familj också, hennes mor och farska bo på hotellet men systrarna ska bo här, trevligt trevligt :)

Ny familje medlem har flyttat in också, vi välkommnar Kristina  till familjen kaos :P

Ska nog kolla efter lite fler jobb en sväng till nu innan jag tar och slänger mig ner i andra soffan och läser lite :)

Mmm sugen jag blev på lite bubbel ;-)

1 kommentar:

  1. Hahaha bli sugen på bubbel kl halv två en måndag.. De är min tjej de :) Haha

    Massa pussar till Struten > från Hängarn

    SvaraRadera