fredag 6 februari 2009

Fredag

Var länge sen jag skrev nu, men har haft små mycket annat för mig om dagarna :) 
Har varit i backen och åkt en massa, även pendlat ett x antal gånger mellan gol och hemsedal, dock värt det alla gånger måste jag tillägga :)  Och som jag mår bra just nu :) Allt bara flyter på, ska äntligen få komma igång och jobba igen (ekonomin är inte på topp just nu :/) har backen runt hörnet och en ny person har börjat komma in i mitt liv :) Så numera går jag runt med ett leende på läpparna utan att tänka på det :)

Och det Snöar, snöar en massa!!  Såå himla härligt :) Var en sväng i backen idag med Vera, ryggskydd och handledskydd var på så blev mycket i parken och även en sväng i skogen, så himla skönt att det börjar släppa med åkningen, att jag kommer vidare och inte bara står och trampar på samma ställe.. Hoppena blir högre och åkningen snabbare! Yes :P Kul var det även att åkningen i skogen gick bättre(fortfarande inte jätte bra) än föra gången :)

Ska ta och vila lite på soffan nu en sväng innan det blir duschen och jobb vid 4. 
E sitter och väntar när jag kommer hem och den e go ;) Sushi i morgon, woohooo :P

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar