tisdag 17 februari 2009

Tisdag

Ännu en vecka har tagit sig en början.. Det går så himla fort, redan inne på mitten av februari, galet! 

Bara legat i sängen/soffan och myst hela dagen innan jobb, härligt :) Mer mys åt folket ;)
Börja känna att jag blir gladare och mindre bitter nu, härligt :P Mest kanske för alla i min omgivning (menar hur roligt är det att umgås med en bitter-fitta hela dagarna) Så äntligen ser jag ljuset igen :)

I morgon blir det backen, tar med mig en av våra praktikanter under armen och ut i backen, kommer bli bra :) Sen jobb på kvällen..

En liten utgång på kvällen med familjen har vi planerat, dock lugn.. Alla ska upp tidigt på torsdag så blir en väldigt nykter familj som går ut och skakar rumpa :)

Gol torsdag :)

P&K

1 kommentar:

  1. Emma du är som en haschplanta i en tulpanrabatt, du är som en vårdag i septeber, som en ko i en får hage... ja du kanske fattar :) haha du o ja i sommar då bejb :P galet bra nilsson! Måste ju komma ihåg att köpa nått fint till dej i köpenhamn nu när du är så snäll o kör mig dit :) massa pussar

    SvaraRadera