tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Ja uscha vilken hård dag/kväll det var igår :) Men vi hade det jävligt kul :P

Kom hem vid 1 tiden, små bubblade lite med Elin ett tag sen började vi lite fint och göra pannkakstårta :) Och när man lagar mat så måste man faktiskt dricka ett glas vin oxå ;) Medans jag var kvar på mitt första glas så var Elin inne på sitt andra, den lilla smyg alkisen ;) 
När klockan väl var halv 6 och vi skulle ta oss till afterskin var hela familjen bra fulla, haha :) Men vi tog oss dit och dansade som aldrig förr på borden på stavkroa :)
Väl hemma igen så åt vi en massa pannkakstårta, sen gick vi in för landning på soffan :) Haha, ojoj vilken kväll, men damer, det här måste vi göra om snart igen ;)

Idag har vi bara tagit det lilla lugna, Elin ligger inför döden, Bea har städat och jag bara degat i soffan med en bok, härligt :D  Ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen snart, blir nog kanske en fika med Åsa också innan jag åker vidare till gol..

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar