tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Och så var veckan igång.. Wohoo..

Jobbade igår, gick fint.. Trevliga gäster vi har :) Behövde inte skämmas en enda gång över att vara svensk ;) + i kanten till alla trevliga svenskar där ute :P

Maten är snart klar och ska ner i min mage, inte direkt hungrig men lika bra att äta, så kanske jag slipper drägla så fort maten läggs upp på tallriken på jobbet(vilket jag vet ja kommer göra iaf ;P) Näe jag kom tillbaka från en snabb promenad in till centrum för att handla lite njöt jag med en islatte i handen på trappen, otroligt skönt det är med sol :) Lustig när man blundar och tycker det känns som vår, och så öppnar man upp ögonen och vips så är man tillbaka i det underbara vinterlandet igen :) Ibland är det då otroligt skönt att leva :P

Har haft ett långt och trevlig samtal med syster också, pratas alldeles för lite med dom där hemma känne jag, men eftersom ekonomin inte är på topp så fylls inte mobilen på så ofta heller tyvärr, men men.. Får vara glad för dom små prat-stunder man får :)

Äta, duscha, jobba...

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar