torsdag 21 april 2011

trött tjej..

Veckorna går så otroligt fort nu.. Innan man vet ordet av det så kommer det vara höst! Vill sakta ner och hinna njuta av allt som sommaren har med sig, men samtidigt vill jag skynda på tiden så mycket jag kan för att det onda som skaver där inne ska försvinna helt..

I morgon bär det av till sundbyholms travet med jobbet, ska bli trevligt :) Ikväll blir det en öl med finaste anna på krogen, ja får väl faktiskt unna mig en tycker jag, när jag är duktig och ska vara nykter resten av hela påskhelgen :) Hoppas på bio med bella på fredag med, det blir mys det :P

Och på lördag kommer äntligen min finaste tjej hem!! Som jag ska krama om henne! Jävla skit att jag jobbar, men borde vara klar till 23 så ska nog hinna prata lite innan jag ska susa iväg ut i skogarna till katterna :)

Nu kaffe!! :) Sen blir det nog kaaanske lite städning innan dusch och jobb vid halv 3 ;)

Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar