tisdag 19 april 2011

Sängen nästa....

Känner hur mina muskler i kroppen sakta men säkert börjar slappna av och huvudet blir tyngre... En måndag som vi trodde skulle bli lugn och skön visade sig snart bli en ordentlig "påsättning" istället.. Det var slitsamt men det gick :) Carro och jag slet som djur men jävlar vad bra det gick :)

Nu ska jag försöka få min kropp till att vilja sova lite så jag orkar mig upp i morgon, vill inte sova bort hela min lediga dag :) Ska ringa och väcka bella vid halv11, sen kommer anna oxå över på lite kaffe på ballen :) Hade hoppats på att orka träna men måste nog ge mig där och vänta på att förkylningen ska försvinna först.. men lite solning ska jag nog kunna klämma in ;) efter 17 tiden ska jag över till fina elin på kaffe och lite skitprat, länge sen nu!! Sen tar jag turen ut till pappsen för att sova där och vara lite social på kvälls kvisten :)

Jobb onsdag och torsdag... ledig fredag tjohoo, men är kattvakt och har inga pengar så blir nog en lugn och skön kväll på landet :) sen jobb hela lördagen :)

Om jag älskart, Som jag älskart!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar