fredag 15 april 2011

Torsdag

Dagen har gått allt för fort idag känns det som...

Tog mig en liten spring tur i förmiddags innan anna kom på lite kaffe, sen stuttsade vi vidare till gymmet och så klart blev det lite solning på det :) Hade vinprovning på jobbet.. gick väl så där när man är förkyld och täppt i näsan men lite smak/lukt kände jag iaf :P Sen blev det massa mys hemma hos finaste bella resten av kvällen :)

I morgon är det jobb fram till tisdag nästa vecka, då blir det lite fika med elin i vingåker :) hoppas på sol :P

I morgon tror jag allt att jag, anna och emma ska lyxa till det lite med en öl efter jobbena :) Lillasyster kommer och spelar på harrys så en låt eller två ska man väl hinna höra innan man går hem för kvällen :) Inga extrema bokningar så vitt jag kommer ihåg så kan bli en rätt lugn fredag iaf :)

Irriterar mig på att halsen gör ont och att huvudet känns tjockt... Vilar upp mig i morgon så kör vi på gym och löpning på bandet på lördag istället :))

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar