torsdag 21 april 2011

i ett av världens hörn...

Katrineholm är inte mycket att skryta om, men ibland kan den här stan vara mysig :) Så klart drömmer jag mig bort, var och varannan dag dagdrömmer jag om resor jag vill göra, om olika länder jag vill besök.. Just nu känns allt så långt borta, men så länge jag har mina drömmar ger jag inte upp!

I morgon kommer finaste bea hem! Och som jag tjatar om det kände jag nu hahaha :) men den flicka är ju helt underbar så kan inte göra annat än att sakna henne en massa!!

Underbara vänner och familj, skulle jag göra utan er?!

Nu sticka iväg till jobbet för att städa lite innan öppning, inte riktigt vad jag ser framemot efter att ha försökt få ordning på mitt kaos i lägenheten dom senaste 2 timmarna, men va fan.. solen skiner och det gör mig glad :)










En del dagar saknar jag dig mer än andra! Men det går väl över med tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar