onsdag 27 april 2011

dags för en förändring!

ja nu är det fan på tiden..! efter lite pepptalk tillsammans med bea över några koppar kaffe så känner jag att det är faktiskt dags för en förändring i livet! Nu är det på med vinnar ansiktet och blicken framåt... Håller alla tummar och tår för mig själv och hoppas att jag inte har gjort bort mig totalt!

I dag har jag haft en riktig mysdag tillsammans med mormor, blir inte allt för ofta så är trevligt när man väl gör det :) Grillningen hos pappa och träningen med flickorna fick skjutas upp p.ga jobb, men det kommer ju en morgondag :) Så pappsen bjöd över sig själv på morgon kaffe vid halv 10 och bea och jag sticker och solar och tränar vid 11 tiden istället :) Vill att dagarna ska gå snabbare nu och att sommaren ska komma på riktigt.

med ny vaxade ben och ett litet litet hopp om att allt kommer lösa sig så kryper jag ner under täcket och säger god natt <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar