fredag 8 april 2011

sova, jobba, sova, jobba, sooova

Yes så ser min underbara jobb helg ut ;) Ska försöka klämma in en öl efter jobbet i morgon om jag slutar en okej tid.. Även en fika med Frida innan jobb ska jag allt hinna med oxå :P

Lördag blir det jobb, hoppas jag orkar upp och träna lite innan först på gymmet.. Efter jobb blir det att åka hem till pappsen och sova där.. Söndagen blir det mys med mosters favvo kille och sis, lite löpning ska klämmas in ;) Seeen blir det att resa till norge på måndag morgon, tillbaka på onsdag sen fortsätter ännu en jobb vecka ;) vackert!! :)

Känns skönt att ha saker att göra, hinner liksom inte stanna upp och fundera över så mycket då, och snart kommer älskade fjant hem, som jag saknar dig babe!! <3

En att-göra-lista måste fixas och ordnas senast lördag innan jobb... pjuuu, jo men det ska nog gå det här ;)

Resväska måste fixas, hmmm jo men det där med att planera är ju min grej va ;) Ska kolla på tåg till sthlm med.. Mmm blir bra det här, snaaaart sommar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar