torsdag 22 april 2010

Torsdag

Mitt 200:e inlägg woohooo ;)

Sitter och ser mig omkring i våran så gott som ner packade lägenhet.. Vi har fått mycket gjort men endå känns det som om det är en massa skit kvar.. Var och slängde massa skit igår och det hjälpte lite faktiskt. Ska bli skönt när allt det här är över! Nästa gång jag ska flytta så ska jag hyra in folk som gör det åt mig!

Idag är det 9 dagar kvar innan vi vinklar bilen mot ett helt annat håll (åt vilket håll ska vi?!). Känns inte lika skrämmande längre men det går väl lite upp och ner det där med alla känslor skulle jag tro, precis som vanligt ;)

Vi har försökt lösa det där med släp på ett litet smidigare sätt :) Vi åker till rosendal med bilen packad till taket den 1:a och blir där i några dagar.. Sen hyr vi ett släp från statoil i rosendal och tar det med oss till Gol den 5:e, packar in det sista och städar det sista i lägenheten sen åker vi tillbaka.. Har släpet över natten och flyttar in tidigt den 6:e och lämnar tillbaka släpet på statoil, smaaaaart! Otroligt ointressant för er att läsa men det ger jag f*n i för jag ska faktiskt flytta ;)

Ska även prova på att bli mini-sambo i hela 5 dagar ujujuj, kommer det gå bra tro?! :))

NU duchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar