onsdag 28 april 2010

Onsdag

Och min sista fria dag på eidsgård är gjord.. Nu har jag 3 arbetspass kvar innan bilen rullar mot nya äventyr.. Sitter i soffan och ska snart göra mig klar för jobb, 3 arbetspass! Helt sjukt! Det här är nog första jobbet jag riktigt känner att jag inte vill åka ifrån riktigt ännu :( Julita var så klart ett drömjobb det med men på ett annat sätt, då var jag så mycket yngre. Nu lät jag som om jag var 30 haha men men :) Trivs väldigt bra på eidsgård med personalen och alla härliga gäster så kommer bli väldigt tung på fredag!

Igår fick jag busa lite med Tina och hennes vackra prinsessor :) Härligt att få lite tid med dom nu innan vi åker :) Var inom butiken och pekade ut allt jag skulle ha hahaha :D Så det ska hämtas den 5:e ;)

När jag kom hem igå tog jag ett långt varmt bubbelbad med ansiktsmask och hårkur :P Kröp ner och läste en bok och drack en kall öl :P Aaaaa det va bra nice måste jag medge ;)

Nej här har jag inte tid att sitta!! Ett ansikte ska på sen jobbelijobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar