torsdag 15 april 2010

Torsdag

Ensam i lägenheten... Sötnos har åkt tillbaka till Rosendal och fjant är på jobb.. Ska försöka ta tag i packningen medans jag endå är uppe så skapligt.. Har två timmar på mig innan jag måste ta mig ner till skattekontoret och lämna in deklarationen sen blir det jobb 14-23

16 dagar kvar nu innan vi börjar flytta.. helt sjukt vad fort tiden har gått! Känns som om det var igår det bara var över 80 dagar kvar. Ska bli helt underbart att få börja om på ny bricka samtidigt som det skrämmer skiten ur mig! Hallingdal har varit mitt hem nu sen vintern 07, Hemsedal, Gol... Nu är det ett nytt äventyr som står och väntar runt hörnet. Nytt jobb, nytt boende, nya människor. Kanske kommer jag trivas som fisken i vattnet men tänk om jag inte gör det?

Var iväg till läkaren i går för att kolla min leverfläck som ser jävligt skum ut.. Suck säger jag bara, finner inga ord för vilken idiot jag fick som läkare! Han var inte intresserad i det hela av att hjälpa mig, och att googla alla frågor man får som läkare gör en inte speciellt trygg! Var väl inte direkt sugen på att han skulle skära i min lilla kropp så gav fan helt enkelt! Det första jag ska göra när jag kommer till Rosendal är att ordna mig en riktig läkare och få dom att kolla på den så fort som möjligt.. Fick i alla fall p-piller ordnat, här ska det inte ploppa ut små "ramskis" bea ;) haha

Ja men tänk om.... Får man säga så hos läkaren? ;)

Packning var det! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar