måndag 26 april 2010

Måndag

Och vi går in på sista veckan.. Spännande och skrämmande :) Vi har städat mycket och packat mycket av sakerna så det känns riktigt bra :) På torsdag morgon åker min säng ut i vardagsrummet så att jag kan städa klart det rummet och stänga igen, lika så med beas säng på torsdag kväll, sen blir det en övernattning i soffan torsdag-fredag :) På fredag efter jobb blir det mys och vin med Tina så då lånar vi hennes gästrum :P Får vi lite tid med henne och hennes prinsessor på lördag morgon med :) Klockan 4 senast ska bilen rulla mot rosendal, hoppas på tidigare men allt kan hända under vägen..

Kommer sakna allt, kommer vara jobbigt att säga hej då till Tina och barnen, och säga hej då till jobbet.. Jobbar idag 11-20 sen är jag ledig i morgon.. Sen är det bara ons, tors och fre kvar på jobbet..

Ska försöka göra mig klar för jobbet nu, sätta på mig ett ansikte och borsta håret kanske så man ser ut som en människa igen ;) Har ordnat med lite ny musik till bilfärden med, ska jag sitta och köra från gol-rosendal och rosendal-gol och sen gol-rosendal då behöver jag lite ny musik ;)

<3<3<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar