fredag 23 april 2010

Fredag

Och ännu en fri dag ;) Niiice, älskar att vara fri hehe :P

Vaknade upp i morse vid 9, hade så konstiga drömmar så kunde inte somna om... Sen var älskade Sambo vaken så kunde lika gärna gå upp och bubbla lite med henne. Har fått tvättat lite lakan och sängkläder och städat skåpen på badet, rätt så flink då :P

Ska ta och göra mig klar för att åka ner till sentrum och möta upp bea :) Ska kolla på en klänning, hoppas på att vi ska äta lite mat hehe ;) Och sen ska vi sola då :P Bara en vecka kvar på jobbet nu ujuj..

Har inte ens börjat jobba med nya jobbet och är redan fundersam över hösten och vintern.. Vad jag ska jobba med, vart jag ska bo, vad jag ska göra... Har en liten ide o mitt lilla huvud hehe ;) Men det beror helt på om Kenneth och jag fortfarande är sammen eller inte.. Så klart hoppas jag ju på det men mycket kan hända under sommaren som man inte räknar med...

Men låt oss säga att vi faktiskt tycket lika mycket om varandra fortfarande och verkligen inte kan ha ett distans förhållande.. Och som jag tror så kommer jag aldrig klara av att bo i rosendal i höst/vinter utan att fundera över att hoppa i havet ett x-antal gånger.. Verkar vara en sjuuuukt deprimenade plats med all blåst och allt regn ( nu kanske det inte alls är så men det är i alla fall vad jag tror hehe) Såååå tralalaaaa, en smartsmart ide för att båda ska bli glad, ja för karln kommer väl aldrig tänka tanken att flyttta, suck!! ;) <3



Varför inte jobba på en båt?! :D Får två veckor på, två veckor av, perfa :D Min nya smarta ide känns super! Undra hur länge det kommer ta innan jag kommer på en ny haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar