tisdag 27 april 2010

Måndag natt

Sitter i soffan med målade naglar, är lite ovant att mina små stumpar till naglar har börjat växa igen ;) Tror det var sommaren 08 jag försökte sluta bita sist :P Var när jag och Tina hade en tävling.. Båda förlorade haha :D Men som sagt nu gör jag ett nytt försök :) Så de är nu målade i grön färg med röda prickar haha, var inte så duktig på det men men kul :)

I morgon är jag fri igen, ska vara fint väder så ska hinna med de sista fönsterna och ta mig en promenad, har ny musik på ipoden så känns gött :D En tur ner till sentrum ska jag hinna med, hoppas på att få träffa tina och hämta min klocka och nya knivar :)
Sen en solning på det.. aaaa härliga fri dag ;)

Ska väl ta och göra mig klar för sängen.. Försöka komma upp innan 12 i morgon så jag hinner med allt jag ska :) Även badet ska göras rent :)

5 nätter kvar nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar