fredag 9 april 2010

Fredag

Var länge sen nu så är väl på tiden att släng iväg ett blogginlägg, ja någon stor bloggare kommer jag aldrig kunna bli ;)

Har haft far och bror på besök nu i några dagar :) Har varit jätte trevligt, varit i backen i hemsedal i två dagar så min stackars kropp är helt förstörd, hade tydligen muskler på ställen jag inte trodde man kunde ha det haha Men det var gött att var ute och åka lite :)

I eftermiddag får vi veta om allt löser sig, kan vi verkligen ha sådan tur?! Helt galet bra :) Så studsar runt på lite rosa moln medans jag kan, menar nu går det så bra så snart kommer något skit hända :P

På måndag kväll kommer söt hit och hälsar på, stannar till torsdag morgon :) Så härligt med besök igen :P Onsdag morgon ska jag en tur till läkaren, har fått en leverfläck som pappa inte tyckte såg så bra ut, själv har jag knappt reflekterat den men men, så är väl lika bra att gå och kolla upp den så han blir lugn och fin ;)

Ska slänga mig på disken en tur innan jag gör mig klar för jobb, solen skiner en massa så blir allt att gå till jobbet :) Ska passa på att ta skattekontoret nästa vecka oxå eftersom jag är ledig, hoppas man får tillbaka en massa på skatten :P Nya sommardäck måste inhandlas med :/ Men det är något jag verkligen måste ha så lika bra att bara få det gjort så fort man kan :)

Lite bilder från förra helgen....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar