tisdag 20 april 2010

Tisdag

Och jag har återvänd från de döda... ja nästan i alla fall.. I lördags natt så trodde jag ett ögonblick mellan svett och tårar att jag skulle dö! En ordentlig släng av magsjuka åkte jag på i lördags kväll, fick springa ut från jobbet och slänga mig i bilen för att ta mig hem. Väl hemma kommer jag in gåendes dubbelvikt och gråter för mig stackars sambo som förvirrat tittar upp från sofflocket, haha vilken syn det måste varit :) Efter en natt med många vänder på toan så låg jag helt utslagen hela söndagen och måndagen. Idag har jag kännt mig bättre :) Inte så mycket huvudvärk och kramperna i magen har börjat ge med sig :)) Men igår åkte stackars bea på skiten, ondcirkel jappjapp :/

Så tack vare den här skit magsjukan blev det ingen tur till rosendal som det var planerat :( Lite deppdepp men ska gå bra.. Om 11 dagar så är vi där :)) Åker den 1:a med flyttsaker, ska hjälpa daniel i serveringen den 2:a sen åker vi tillbaka hit den 5:e packar det sista och städar det sista. Kör sakerna med släp till rosendal och sen flytta in den 6:e och åka tillbaka med släpet, seeeen tillbaka till rosendal, sätta oss på altanen och öppna en kall öl och bara njuta av att vårat nya äventyr har börjat :)

Har samlat lite vuxenpoäng genom att sortera lite papper och annat skit, i morgon blir det att tvätta och packa mer.. köra och kasta lite skit.. och är det fint väder ska jag tvätta klart fönstrena så att det är klart :))

Slö titta på tv lite och tänka lite på söt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar