lördag 24 april 2010

Lördag

Och så är det tillbaka på jobb, uff.. Men ska väl gå fint kan jag tro :) Jobbar lör,sön och mpn sen fri igen tis ;) Sen är det faktiskt bara 3 arbetsdagar kvar, sjuuuukt vad fort tiden har gått!!

Fick inhandlat lite nya små saker igår, Looooooove it! ;) Blev bara.... ett par nya korta jeans shorts, en grå kort kavaj, en klänning, en ny bikini, ett par strumpbyxor.. Ja bara nödvändiga saker :P Kommer bli skit snyggt allt när jag har blivit brun och fin ;) Tänkte glassa på Kenneths båt i sommar ju ;) Ska försöka hjälpa Sötnos och få den fin igen :) Även om jag inte kanske just kan hjälpa till med allt så är jag ett trevligt sällskap då hihi :P

Fick mysa lite med Tina och hennes prinsessor i går med :) <3 Har bokat in en liten vinkväll på fredag.. Jobbar så klart fram till 23 men kan ju ta ett litet glas eller två efter det :) På lördag ska vi bara packa in i bilen och köra till Rosendal inte allt för sent så har inte något annat som måste hinnas med :)

Ska göra mig klar för att jobba lite nu :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar