lördag 18 juni 2011

vuxenpoäng och fin lägenhet...

Ja det känns faktiskt riktigt bra att ha det städat igen :) Nu kan man se både min diskbänk, köksbord och vardagsrums golv samt bord ;) Haha jo men ni må tro att det blir lite små kaos när två stycken damer bor under samma tak i en liten etta ;P Men jäklar vad mysigt vi har det <3

Idag var min sista lediga fredag till mitten av augusti, och jag har gjort absolut minsta möjliga heeeela dagen :) var inte fören nu på kvällen mina krafter kom tillbaka och resultatet blev en liten över energisk emma samt en städad lägenhet.. Funderade ett tag på att dra fram damsugaren men när jag insåg att klockan var efter 12 så släppte jag den iden hehe

I morgon börjar mina två veckor boende ute på landet.. ska bli mys att få se min lilla bebis varje dag igen :) vet att det blir lite längre att åka till jobbet men va tusan, jag har ett helt hus för mig själv :P Underbart när mina lediga dagar kommer och solen skiner :D Då ska det stekas ute på gräsmattan och badas i poolen!!

Näe om man kanske skulle ta och försöka finna sängen nu då, i morgon är det jobb jobb jobb som gäller, men nästa vecka blir det nog till o med ledigt både tisdag och onsdag ;) Jojo, när man får sätta schemat själv så är det lika bra att passa på!! Dom andra flickorna för faktiskt lediga dagar i helgerna så då tar jag min i veckan istället hehe :)

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar