tisdag 14 juni 2011

morgon pw

Yes, i morgon startar jag och bea dagen med en härlig pw.. Skönt :P Då har man fått det gjort så slipper man ligga här i sängen på kvällen och ha ångest över att ännu en dag har gått utan träning ;) Målvikten är inte långt ifrån nu!! Kääämpa!! :D

Blev ingen ledighet på mig i veckan, så sthlms resan var bara att skjuta upp till en annan gång, och som det ser ut nu så lär det inte bli fören till hösten.. men men, får se framemot det istället! :)

Så efter våran pw är det bara hem o slänga sig i duschen, åka till jobb för några timmar och sen hem igen, ut till pappsen och vara social sen tillbaka till stan.. På onsdag tar jag och bea en liten roadtrip till söderköping och syndar i massa glass :D Blir bara en liten tur det med för måste tillbaka på jobb vid 18 igen :/ men men, mer pengar till mig!! Och det kommer inte sitta så fel heller då jag ska ligga ute med dubbla månads hyror för augusti..

Snart måste en resa bokas flickor! I höst är jag ledig igen ;)

Nu är det bums i säng.

nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar