måndag 27 juni 2011

Äventyr!!

Älskar att Äventyren står runt hörnet :) i morgon är det jag och finaste fjant som styr våra vackra näsor mot Sveriges huvudstad :D en heldag i Sthlm står på schemat och när fjant och klant är ute och far kan allt hända ;) på onsdag blir det nog en tur till vinön :P hoppas jag lyckas få med mig någon för vill inte sitta hemma när man väl är ledig, dock börjar skuldkänslorna sätta fart när jag tar mig ledigt för många drar på rad. Men va tusan flickorna ska väl klara sig och vinet är beställt inför helgens bröllop. Hoppas även på en natt utan sjuka drömmar och allt för mycket orolig sömn! Min kropp behöver vila det är en sak
Som är säker i alla fall!!

Nu är det sängen nästa och kanske lite härlig storstads shopping kan få mig på bättre tankar, batteriet ska laddas upp till Max! :)

Måste även klämma in att nu börjar vågen stå på en siffra som gör mig mer glad än ledsen :) 6kg till sen är jag mer än nöjd :D

Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar