onsdag 29 juni 2011

sol, sol, sol

Haft en jätte skön dag även idag :P Och det gör det hela ännu jobbigare att åka på jobb en heldag i morgon, blää vill inte men det är bara att bita ihop :) Helgen kommer säkert flyga förbi och på måndag eftermiddag tar jag bilen hem till syster m familj och spenderar min lediga tisdag med familjen :) Trevligt det ska bli :)

Idag har vi haft djulöhäng heeela dagen :P Jag började dagen med att tvätta lite och ta ett morgondopp i poolen innan ajg styrde bilen in mot stan, vid djulö mötte vi upp elin och träffade på 2 killkompisar till henne, blev massa bad och även lite beachvolleyboll, vilket vi snabbt kunde konstatera att det varken var min eller elins grej haha, men kul var det :) Blev en sen lunch på stan med anna och bea sen bar det av hemmåt till pappsen och katterna, ja eller pappsen är inte hemma än :) Så är bara jag och katterna. Tog mig ett kvällsdopp för att svälka av min numera rosa, brända kropp, på med kylbalsam och sen har jag bara suttit ute på altan och kolalt runt på internet :)

Hittade en utbildning jag skulle vilja gå, dock är den redan i höst vilket blir lite tättinpå tycker jag, så får nog vänta lite med den och se om det kommer upp något nytt till våren kanske :)

Betalade även av lite räkningar och skuld och se på fan jag har fortfarande pengar kvar ;) Till och med så jag kan fixa upp bilen utan problem, härligt serru! Och ännu bättre blir det nästa månad utan skuld och med full lön, det gillar vi skarpt!

Nu blir det nog lite soffhäng sen sängen, är bra trött nu efter en heldag i solen med brudarna :)

gamla bilder ja vet!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar