onsdag 15 juni 2011

jobbjobbjobb

Ska strax ta och sätta på mig ett ansikte för att dra vidare till jobbet, hann dock med en liten tur till söderköping med fjant.. var mys :) hahaha ja och som vanligt när man sätter oss två i en och samma bil så kör vi då fel ;) men va tusan, en sväng förbi mjölby är väl inte helt fel haha O gott var det med glass då :P Sjuuuukt mycket glass dock så vi orkade inte äta allt, fy på oss! Men det får bli fler turer dit i sommar :)

Tråkiga är dock att jag typ bor på jobbet i sommar, men det är bara för någon månad så i augusti är jag människa igen ;) Får väl sätta upp en bild på mig hemma hos alla så dom inte glömmer bort hur jag ser ut hehe men det kommer bli nice när lönen rammlar in på kontot :P

Bea och jag var även inne i en heminrednings butik som vi har i stan, drömde mig bort lite till min nya lägenhet jag får i augusti, ska bli myyyys.. Och otroligt skönt med en dörr in till sovrummet, inte dåligt trött på att se min säng så fort jag kliver in i lägenheten!!


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar