onsdag 25 maj 2011

Till dig BEA ;)

Det var ett jävla tjat om att man ska blogga då, så nu gör jag det så du kan vara tyst någon vecka ;) ;)

1 augusti blir det flytt på lilla mig :D wiiii Äntligen! Som jag ser framemot det här :P kommer bli sketa bra :P

Jobbet tar mycket på mina krafter nu så känns inte som om att man orkar med så mycket annat, hoppas det blir lugnare när resten av personalen är på plats :)

På onsdag är min lediga dag, som jag längtar, det ska jag fira med att åka upp till sthlm och dricka rose på en stor uteservering!! :D Det tycker jag att jag förtjänar :P Ska bli väldigt kul att få träffa J igen oxå, många år sen sist nu :)

Nu iväg till shell och möta upp linda, eventuellt få med sig bea en sväng över hit och snakka lite skit, sen blir det nog sängen tidigt på mig... Laddar batteriet :) I morgon är det upp tidigt, skriva nytt kontrakt och säga upp det jag har :P Sen iväg på jobb, mobil abonnemang ska ordnas i morgon oxå, nu är det väl bara jobbdator kvar sen är allt ordnat ;)

hoppas jag kan gå senast 17 i morgon så jag kan få en kväll med flickorna innan min monster helg börjar, ser nästan slutet i tunneln ;)

Puss och kram (bea du är en tönt :P men du vet att du  älskar mig ;P)

1 kommentar:

  1. Sån ja de va väl inte så svårt! och du klagar på mig när jag inte uppdaterar!!! XOXO

    SvaraRadera