torsdag 5 maj 2011

Seg torsdag..

Min lediga torsdag försvann allt för fort :( Och känns inte som om jag har gjort något alls idag :/

vaknade till liv vid 11 tiden, ringde på en lägenhet och bara vaknade till liv, gick ner till tvättstugan och skulle boka en tvättid, insåg för sent att jag tydligen hade gjort det till idag, 7-11.. var bara att boka om till söndagen, surt! sen mötte jag upp anna och bea, satt och pratade massa skit hemma hos mamma pia och blev klippt av bea, nu ska jag inte tjata på ett helt år ;) Sen var det hem, fick besök av elin och linda, damsög, tvättade golven.. Sprang iväg till gymmet, omotiverad och lite små bitter så gick inget bra.. Kollade på lägenhet, Ett bestämt nej blev det, inget för mig.. Sen har jag legat i soffan resten av kvällen.. kommer inte ihåg sist jag hade en helkväll i soffan dock så har varit rätt skönt.. Unnade mig t.om lite godis en ledig dag som denna :)

Nu håller jag alla tummar och tår för att det går som jag hoppas och vill, bea då kan vi se varandra hela tiden hehe :) Och bara ett stenkast bort från anna ju :P Me like <3

Blir med bil igen på söndag, härligt :) Glad för att det inte blev någon dyr lagning på den, kan jag spara dom pengarna :)

Nu tv sen sova :)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar