onsdag 11 maj 2011

dåååligt

Ja, fruktansvärt dåligt med bloggande från min sida just nu.. men hittar liksom inte gnistan till att skriva.

idag har jag och några av flickorna varit ute hos pappsen och lappat sol heeela dagen lång, så nu jäklar har jag laddat om batteriet inför dom sista två dagarna på jobbet.. I morgon ska även nya arbetskläder inköpas, mer utgifter, suck.. men ett måste.. Mina stackars skjortor sa vackert adjö efter 6-7 år.. ja det är väl ett rent under att dom har hållt så länge hehe :) Arbetsbyxorna har fått smakat på lite klorin efter en olycka i disken för något år sen så dom måste även bytas ut, kan dock sparas till reserv i absoluta nödfall hehe :)

Som jag längtar till lön! Ska bli så skönt att få bort alla räkningar, sista av skulden och förhoppningsvis få en liten slant över så man kan få njuta av..

Susade över till beafis på kvällskvisten och myste framför en film, tryckte i oss lite glass gjorde vi oxå hehe :P Sen satt vi och små pratade i soffan om allt mellan himmel och skor ;) Me like <3

Legat på lat sidan med träningen några veckor nu känner jag, så på fredag blir det en ordentlig spark i baken och en lång promenad efter jobb! sen sätter jag igång med gymmet igen, fan att man ska va så lat och bekväm ;P

Sängen nästa...

Doodelidoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar