fredag 6 maj 2011

Boven i dramat...

Se där ja, som tack för att man inte stoppar i sig massa onödiga hormoner, ja då får man tidernas värsta pms anfall istället, taakkkarr! Men då vet jag ju varför humöret har varit skit i några dagar, är inte mitt fel, är min kropp som spelar mig några sjuka spratt..

Vuxen poängen samlas när ett tank-kort har beställts, härligt.. Känns bra att även hm kortet ramlade in genom brevinkastet i morse, mina shopping fingrar kliar värre än värst nu måste jag erkänna ;)

Har så mycket jag vill köpa när lönen väl kommer, men som får vänta tills boende har ordnat sig ordentligt, visst jag har ett tag över huvudet men inte det jag vill ha hehe :P

Nu på med ett ansikte sen susa iväg på jobb, ska försöka klistra på ett leende i farten :)

Doodelidoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar