fredag 20 maj 2011

Många dagar senare..

Dagarna flyger iväg och jag försöker att hänga med i tempot bäst jag kan, inte lätt vill jag lova men men.. Är så mycket jag vill hinna göra på jobbet samtidigt som jag vill kunna ta ledigt och umgås med flickorna över en kopp kaffe i stan.. Har inte träffat familjen på länge mer än bara någon lite timme och äta/sova gör jag när jag hinner.. Vart tar tiden vägen?!

Nya jobbet går fint, det kommer bli bra.. När all personal är på plats kan jag snart få andas ut :)

Finaste sambon hjälpte mig med bensinpengar, bjöd på sushi och köpte cigg åt mig.. de är kärlek det <3

Kvällen tillbringas ute hos pappa med lillebror, i helgen blir det jobb, jobb o åter jobb.. men söndag ska jag fan sluta tidigare och måndag är jag ledig!! Banne mig :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar