söndag 19 september 2010

Tillbaka upp i sadeln igen??

vet att klockan ær mycket, hmm ca 01.00 och att min tlf kommer ringa før att væcka mig om 5h men kan inte bara lægga mig ner och sova efter en kvæll på jobb.. men snart ska sminket av och sovklæder på sen blir det att nanna kudde.. Karln ær ute på krogen i kvæll så håller tummarna før att han inte væcker mig nær han ramlar in genom dørren om några timmar, suck :/ Då ska jag gøra hans bakis dag till ett helvete mohahaha (ett diaboliskt skratt kommer upp ur min hals :P)

Nog om deeeeet.. kanske ska få komma mig upp i sadeln igen om en snar framtid :P Wohoo, børjat prata med en tjej som har två hæstar hon behøver lite hjælp med och jag ær mer æn lycklig :P Bor inte alls långt hærifrån heller vilket ær perfa!! Nu som jag kommer vara ledig varannan vecka måste jag ju ta och skaffa mig en hobby før att inte børja klættra ikapp med sessan i gardinerna ;) (hehe vilken syn det hade varit)

jaja, hær kan jag inte fortsætta sitta och uggla.. Sængen næsta!!!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar