onsdag 8 september 2010

Onsdag....

What to doooo?! Måste ta tag i min garderobe idag, før mycket skit i den kan jag lova.. Så blir att rensa ut bland klæder och skor som inte anvænds længre, jobbigt men måste gøras! Och då finns det mer plats åt allt det nya oxå ;) hehehe

Bestællde hem en liten ny dator igår, va vældigt bra pris på den, och 9.5h batteritid, ja tack :) Skønt att ha nu nær jag ska børja bli en pendlare varje vecka ;) Ska låta någon data intresseras ta en rænsning på min gamla burk sen ska mamma få ta den, inget fel på den :)

På søndag ær ingen vanlig dag før då ær det min fødelsedag :) Var ute och såg på vædret och så klart ska det fina vædret førsvinna till helgen och det ska bli regn lørdag och søndag :( Typiskt!! Vi som skulle ta en tur på fjællet och fiska och plocka blåbær/kantareller.. Ska man nu hitta på?? :(

Jobb ikvæll, så ska væl førsøka få arlset ur soffan snart och gøra något av dagen :P

Hadet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar