onsdag 22 september 2010

i can´t be changed







Woppawoppa... Sjuuuukt trött på att jobba nu och min fria dag på söndag känns sjukt långt bort :/

Då blir det heldag med mys i bergen med bästaste klant :) <3 Saknar dig!!!

Dagen med stor D börjar närma sig, kanske man skulle ta och börja tänka på att boka buss och tåg biljett tro.. Får ta och göra det nästa vecka :))

Att ändra sig helt för någon annans skull är det verkligen så det ska vara?? Äsch, jag är precis som jag är och jag gillart!! Lite trasig och knasig utan och innan.. Humöret växlar lika fort som vädret här borta och somliga dagar vill jag bara skita i allt och åka hem till familjen, slänga mig i soffan hos pappsen eller krypa upp i mammsens knä och bli 5år igen :)) Jag vill kunna bråka med min bror när jag vill, mysa med Adrian och ta en kaffe med sis.. Hälsa på farmor och mormor över en lunch bara för att jag kan... Men allt det där kan jag inte gör, för jag har valt ett liv i norge.. Eller har jag valt det pga någon annan???

Bea jag behöver dig!! :)

Snakkes!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar