lördag 18 september 2010

Ny design :)

Haha, ja eller blev väl bara en ny bild och ny rubrik men det är ju bättre än inget :P
Ska ska och sätta på mig lite kläder ist för min sköna morgonrock, och ta och gå till butiken och köpa lite mat.. Börjar jobbet kl15 idag, så blir säkert inte senare än 12 kan jag tro för har frukost i morgon!

Halsen börjar klia mer och mer men hoppas jag kan klara mig undan en ordentlig förkylning! Ska köpa på mig lite kanjang och dricka te med honung hela dagen så ska det nog bli bra snart :) Kan kanske ha något att göra med att jag gick hem i lördags natt med bara strumpbyxor och ingen halsduk :/ Hmm jaja, man lär sig av sina misstag, nästa gång ska jag packa ner vantar och mössa hehe :)

Frukost??

P&K

1 kommentar:

  1. Du får absolut inte bli sjuk dina 2 sista veckor på jobb!=D

    SvaraRadera