torsdag 16 september 2010

Bloggtorka....

Ja det är väl bara förnamnet..!!
Men känns inte som om jag har något att skriva om längre... Jobbar, sover, äter, skiter... Thats it!

Bara några fjuttiga veckor kvar nu innan det blir till att säga adjö från nuvarande jobb och ta ett kliv bakåt men endå två fram i rätt riktning :P Ser framemot att få komma tillbaka till eidsgård med alla härliga människor och få vara en i "gänget" igen :))

Bea din tönt!! Kom hit :( Nästa söndag är jag ledig, har pengarna ramlat in på kontot vill jag ta en tur till dig :P Äta lite sushi och gå på akvariumet kanske :) Love ya babbeee <3

Mindre än 2 månader kvar innan jag får komma hem igen och träffa familj och vänner, längtar :)

Nu är det väl natta kan jag tänka mig.. Ledig i morgon och ska försöka hinna med lite av allt.. Ska baka vaniljbullar :D Wohoo

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar