måndag 20 april 2009

tillbaka i dalen

I torsdag förmidddag tog jag rödan faran och styrde däckena tillbaka till dalen, det var med ganska blandade känslor jag åkte tillbaka.. men men, jobbet kallade och längtan efter sambosarna så klart :)

Blev två intensiva dagar på jobbet i helgen, men som alltid så klarade vi av det superduperbra ;)

Är precis hemkommen efter en kväll med guvenören, dock lite besviken.. Kan varit för att jag hade för lite alkohol i kroppen (sjukt att säga men va fan) eller att jag hade förra årets bästa ute kväll i bakhuvudet.. svårt att sätta fingret på det men klart besviken blev jag.. Men jag hade så klart det trevligt med damerna :) Dansade runt och var galna på dansgolvet, precis som vanligt ;)

Konstigt igentligen, för hur kul man en har det med tjejerna så letar man endå med blicken efter någon, han som man letat efter så många år nu.. Den där personen, som ska vara precis rätt.. Ta en med storm eller vad fan dom nu säger :) Man fångar en blick, och tankarna börjar fara runt, ska man våga dansa fram, eller stå kvar och trampa... Oftast försvinner just det ögonblicket lika fort som man insåg det, och då är det försent att göra något med det.. Synd... Tänk om man redan har träffat sin "rätta", men bara glidit vidare? Vad händer då? Ska man behöva springa runt hela livet och hoppas, fundera, bygga upp.. och sen när allt är för sent, behöva tänka tillbaka och inse att fan... det var ju han som var den där med stort D...

Djupa tankar så här sent på natten kan aldrig vara bra.. Kudden nästa!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar